Huldiging in het Huis van de Stad

Zondagvoormiddag is Lommel SK gehuldigd in het Lommelse Huis van de Stad voor de promotie naat de Jupiler Pro League.

 

Aangepaste versie “Lommel is boven”

Na de felicitaties  van burgemeester Bob Nijs was er een dankwoord van CEO Mattijs Manders voor spelers en staf, maar ook voor de srad en de supporters.

Ter afsluiting bracht Salim Segers een aangepaste versie van onze geliefde klassieker

De tekst:

 

Groen wit: Lommel is boven

Groen wit: niet te geloven
Wat niemand kon geloven, dat is nu zekerheid 
Lommel speelt in eerste, wat een zaligheid. 
Groen wit: Lommel is boven
Groen wit: niet te geloven
Al de supporters, die zijn heel tevree 
Ze zingen nu dit liedje met hun spelers mee 
1. Onder luid applaus komen zij op het plein
Lachend in hun beste groen-wit kledij
Winnen is de leuze van Lommel SK
En zeg nu zelf even: wie doet hen dat na?
2. Bij het fluitsignaal loopt iedereen naar voor
De middenlijn geeft de pas, de voorlijn maakt de goal
En komt er eens een bal in eigen doelgebied
Geen zorgen hoor, want Lommel maakt de goal.

 

Met dank aan Internetgazet Lommel